14 februari 2016

Nu blir det bra

Efter en lite trög start på året verkar det bli riktigt bra. Fick några besked den här veckan som lättade på stämningen rejält. Var på ett obligatoriskt läkarbesök från på arbetshälsovården på hösten och blodproven visade till största delen bra, hade ett litet värde som var på väg åt fel håll - men nu när jag var på nya prov i veckan visade det sej ha börjat gå åt rätt riktning. Har inte varit något att oroa sej för tidigare heller men nu var allt riktigt riktigt bra. Och det känns ju alltid skönt.

Idag fick vi rollerna på Lurens. Så roligt! Vi hade alltså rollutdelning och sen lite dans - och jag fick visa min ny upptäckta talang, märke för en dryg månad sedan att jag numera kommer ner i spagat! Yogan har tydligen gjort någon inverkan. Nästa övning är först om två veckor, och jag vet inte hur jag skall orka vänta så länge. Som jag skrev sist när jag skrev har vi ett toppengäng på Lurens i år, många nya ansikten men också en hel del sådana som varit med förut (tänkte skriva gamla och sen tänkte jag skriva veteraner - men är väl i någon sorts ålderskris så "varit med förut" får duga).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar