31 augusti 2015

The better days

Efter en katastrofal dag på fredagen slutade allt rätt bra ändå. Fredagkväll sjöng jag med Wallmona och sen åkte jag till Borgå och shoppade en alldeles fantastisk t-skjorta. Lördagen packade jag ihop min lillebrors ägendom och åkte med den via Helsingfors till Åbo. Träffade ett par riktigt trevliga typer i Helsingfors vi tog en drink på Steam Hellsinki (fantastisk bra, värt ett besök) och åt på Iguana (och var lite oroliga för exploderande sangriakannor). Åkte till Åbo mitt i natten och det gick super fort för hade världens bästa resesällskap. Söndagen blev det brunch på Tiirikkala. Sjukt bra! Sen skulle det börja bäras saker och trots att två stycken bärare fick bilproblem och inte kom fram fick vi allt in i lägenheten och brorssan är installerad i Åbo. Liten blir stor. ♥

Så allt händer för en orsak, allt blev alldeles fantastisk ändå. Och så blir det ju oftast, om man bara ger det en chans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar