28 augusti 2015

Sånt idag

Så skit morgon som bara kan vara.
Kanske lite överdrivet men på riktigt, ingen höjdare. Irritationen var liksom skyhög och morgonsbestyren gick inte speciellt lugnt och rofyllt. De två äldre har skogsdag idag och så var det regnkläder och stövlar som fattades och problem med smörgåsarna och att packa skogsväskan. Och att få upp barnen ur sängarna och att få kläder på dem. Och så regnar det också.

Men det blir nog bättre redan till ikväll, vi ska sjunga med Wallmokören på Lovisa Mi:s vernissage kl.18 och sen ska jag hem och mysa med barnen. Har kanske varit lite väl mycket borta hem ifrån när M igår och idag fråga när jag kommer hem och om jag kommer hem först inatt. Men ikväll är jag hemma.

Imorgon blir det först Helsingfors med superkompisen Anna. Väntar så!! ♥ Sen åker vi till Åbo och på söndagen ska vi flytta min lillebror till Åbo.

Better days ahead alltså.
Det är att leva i hoppet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar