16 juli 2015

Läslusen

Mellan deckarna hann jag också läsa Amy Poehlers "Yes Please". Hittad den i bokhandeln i Borgå och visste att jag skulle ångra mej om jag inte köpte den. Och tur så köpte jag den! Jag gillade den, delarna med barnafödandet var inte så intressant (har liksom kommit över det där med bebisar och småbarnsåren är äntligen förbi). Men resten var riktigt bra, tänker nog läsa den på nytt, vilket är hemskt ovanligt för mej, brukar läsa en bok en gång även om jag tycket den varit bra.

Smart rolig kvinna som vågar stå up för sej och ta plats. Nu skulle jag vilja få tag på Tina Feys "Bossypants".

Mitt Agatha-projekt går bra, får just lägga till några på listan...
Jaa och Gone Girl borde jag ju läsa till slut, har bara kring 200 sidor kvar men blev så upprörd av den att jag inte i vintras kunde läsa den till slut. Och så evighetsprojektet som heter "A song of ice and fire" ligger såklart och väntar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar