16 april 2015

Nästan slut

Veckan nästan slut och det är så skönt. Måndagen var alldeles hemsk, var så flunssig och helt otroligt ledsen. Att vara ledsen är så otroligt obekant, jag är ju som oftast inte alls ledsen. Försöker och hittar oftast det positiva i saker, eller så är jag arg. Men att vara ledsen är nytt, och speciellt att vara ledsen på det här sättet.

Arbetsdagen idag gick bra, kände att jag fick saker gjort. Och aktiverade mej lite utöver det jag normalt brukar göra på jobbet, det är konstigt hur det är svårt att få in nya rutiner i arbetsdagen. Men nu lyckades jag ganska bra. Bara jag får det att bli rutin blir det riktigt bra.

Ser riktigt fram emot veckoslutet. Vi har inte planerat något extra. Vi far kanske på teater till Borgå på lördag kväll, högstadiets teatergrupp visar "Trollkarlen från Oz" på Club Akan och tänkte kanske gå och se den.

2 kommentarer: