16 mars 2015

Veckosluts uppdatering

Hade ett riktigt skönt och roligt veckoslut.
På lördagen firade vi syrrans födelsedag hemma hos mamma och pappa. Besvikelsen var stor bland mina gryn som hade väntat på att få fara och leka med Mr. Potatohead hem till kusinerna. Men det blev ett lyckat kalas ändå med smörgåskaka och kinuskikaka. Syrran har inte gjort kinuskikaka på nästan 10 år, förra gången var en så total katastrof.  Nu lyckades det ändå riktigt bra.

Sen körde vi barnen till famo och fafa och jag och sambon for och se på KAJ till Borgå. Skrattade och bongade bekanta. Hemma var ca klockan tolv och såg sen ännu på en del Doctor Who.

Och annars - oj vad jag gillar Doctor Who! Så bra! Har just nu osett den sista delen i fjärde säsongen.
Har sett alla de nyaste säsongerna, kanske jag hinner bekanta mej med de äldre säsongerna före det kommer nya delar? Det som är så fantasiskt med doktorn är att vad som helst kan hända, allt är möjligt och konstigt nog så köper man allt. Det är väl det som behövs ibland, att kunna få tro på att vad som helst är möjligt.

ps. skulle sätta in lite fina bilder men har inte koll på vad sladden till min kamera är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar