29 mars 2015

Jag är ok, eller nästan i alla fall

Veckoslutet har löpt på bra.
Vi var hemma hos pappa och städade undan lite mammas kläder igår och började fundera på begravningen. På kvällen for jag på födelsedagskalas och kom hem kl.03 inatt. Hade riktigt roligt faktiskt! Nästa vecka blir det utfärd till Helsingfors och se på "Är du inte riktigt fisk" med Lurensare både i publiken och på scenen.

Det går liksom helt okej, enda som jag märker att jag nog kanske är lite stressad är att jag haft migrän anfall flera dagar i sträck nu. Och har inte riktigt någon migränmedicin kvar mera. Och Burana biter ju inte riktigt på. (Och nu beror huvudvärken inte på gårdagens sena kväll...). Så skulle alltså imorgon kanske måsta ta mej till arbetshälsovården och fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar