13 januari 2014

På gång

För att sparka igång träningen lite infor beach 2014 (hahah! Snarare 2020?!) så köpte jag en kahvakuula (girya, kettlebell etc.). Måste kanske få upp någon kondition till sommaren så att jag orkar cykla - inte många månader kvar mera så blir det cykelsäsong! Väntar så! Något springande har det inte blivit av i vinter men kanske jag tar upp det nu bara det blir lite ljusare.

December var ganska bård och det lär inte bli något mindre bråttom i vår. Nu har jag ändå försökt vara hemma lite mera... med betoning på försökt. Skippar ännu morgondagens sångövning med kören, så vi inte igen behöver ta en barnvakt. Just nu håller jag på med skuggteater, vi har nypremiär på vår saga "Jättens Hjärta",  i början av 2000-talet spelade vi ca 14st föreställningar och deltog i tävlingar med den och åkte till Frankrike till Jura bergen och hade föreställningar där, nu tänkte vi att det var dags att damma av kulisserna och dockorna och visa upp det igen. Föreställningarna kommer att gå den 25.1 på svenska och 26.1 på finska och nu håller vi på att öva. Förvånansvärt mycket kommer vi nog ihåg.

På lördagen är det Lurens första träff. Jag tänkte nog ta mej dit, är lite kluven om jag ska vara med eller inte. Det är så himla roligt men det för så mycket tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar