13 november 2013

Nu då

Läser böcker - sträckläste just "Asfaltsänglar" av Johanna Holmström och håller nu på med "Lika delar liv och luft" av Sara Jungersten och skulle bara vilja smälla till Mira gång på gång. Hur? Varför? Men boken är bra, har slukat halva redan.

Och så skriver jag protokoll och ett sammandrag. Och jag fixade en dropbox på material angående jubileet nästa sommar, bara för att all info skall finnas där. Vill inte att det blir så att någon säger att den inte läst eller sett eller blivit informerad tillräckligt. Allt skall finnas där! Vet ju att det ändå blir så att någon tycker att det varit dåligt med informationsflödet, you can never please them all. Men jag gör mitt bästa och det hoppas jag alla andra också strävar till.

Övermorgon firmajulfest.
Jee, jee!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar