8 november 2013

Fredagsmys

Alldeles fantastisk fredag åt alla!
Här sitter jag och dricker lite prosecco och njuter av fredagen. Nästa alla barn sover och jag känner att livet är bra. Kommer gång på gång att tänka hur bra jag har det just nu - ett jobb jag trivs med, härlig familj, inspirerande hobbyn etc. Vad mera kan man önska sej?

Kanske en resa till Italien??
Eller annat land i södra Europa, kanske till Barcelona - eller Kroatien? Kroatien en vecka skulle ju inte alls vara så illa, därifrån över till Venedig kanske? Drömma kan man alltid...

Satt just och kolla på vero.fi - borde ha ändrat min skatteprocent för flera månader sedan, och vet inte ens om förändringen nu hinner med till nästa lön. Vågade inte ändå gå och såsa till något, svärmor får hjälpa med den biten imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar