21 oktober 2013

Som man tänkt

Tänker på dagen att nu ska jag sätta ner mej och skriva något riktigt fyndigt. Har till och med ämne uttänkt, men så blir det kväll och sedvanligt kvällskaos och där emellan flyr jag stridsfältet och tar en promenad i byn och sen är det så sent att jag inte orkar.

Så det får bli till en gång när jag har mera tid. Hösten har svischat förbi så fort, höll nästan på att glömma att yngsta grynet har födelsedag nästa vecka. Mycket sång och mycket jobb. Jobbet drar jag ju som tur inte hem med mej sen. Det skulle vara katastrof.

Imorgon ska jag sjunga och på onsdagen har planeringsmöte angående sång. Är smått orolig för att jag lovat mej ordna en "sångfest" för ca 600 pers.. Inte riktigt vad jag tänkt mej. Men det klarnar ju nog på onsdagen - hoppas på att antalet deltagare halveras. Vet inte hur jag skall få alla inkvarterade i Lovisa annars.

Och så är mamma sjuk.
Går inte in på det något mera, men det är under behandling och hoppeligen är allt bra igen tills årsskiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar