8 september 2013

Söndagen

Firade födelsedagar i Lappträsk idag, två stycken i familjen hade födelsedag i veckan och idag samlades vi och åt middag. Syrran hade bakat Brownie till efterrätt, riktigt gott (och mättande). Och jag hade lockat håret och Jeremy ansåg att det var alldeles för trassligt, men tyckte jag det blev rätt bra när jag satte upp det. Inga bilder dock eftersom det är jag som är fotograf.

Sen susade jag iväg på sång- och musikförbundets styrelsemöte.Vi diskuterade budgeten och fick det så gott som klart inför höstmötet - ska det vara petnoga så ska det. Men bra så! Sen kom jag hem, skrev ett info brev till medlemsföreningarna, tittade på Bron (säsong 2 börjar om två veckor!!), lackade naglarna och nu och sova.

Sådan dag.

Eller nej! Först ska jag skriva en önskelista.
Födisen närmar sej och sambon förstår inte mina vinkar i stil med;
"Titta det där skulle jag vilja ha!!"
Han vill ha det till pappers, så måste väl plita ner något.

2 kommentarer:

  1. Ja konstigt med karlar. Här ger man under året vinkar vad man vill ha, sedan säger han det är såå svårt att hitta ngt åt en :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Guldfisk minne, har nog sagt att han själv skall lägga skriva upp om han får någon bra vink. Men måste väl vänta tills han tror att han själv kommit på idén.

      Radera