23 september 2013

My monday

Måndag! Slappdag. Eftersom jag inte hann med det igår.

Hade hela förra veckan 100 i glaset så tänker ta det lite lugnare den här veckan. Eller så är planen... Igår blev det musik för alla, först Robin Hund med barnen och sen hade vi kördag med kören. Bara två veckor kvar så åker vi till Toscana! Fick en finsk-italiensk-finsk ordbok till födispresent på lördagen, så nu skall jag studera lite språk före vi åker. Imorgon övar vi igen!

Idag hade jag möte i Borgå på jobbets vägnar, roligt! Smått panik fick jag eftersom jag skulle presentera en arbetsmodell som vi diskuterade fram förra veckan, tragglade först så hemskt att jag riktigt skäms men när jag kom igång gick det lite bättre. Var lite dåligt förberedd eftersom jag inte räknade med att det skulle vara jag som presenterar idén. Som tur var jag inte ensam om det hela. Gillar att gå på möten, att diskutera och lyssna. Det är min grej. Jag måste bara bättra på den där diskutera delen - lyssna klarar jag av bra. Sen igen finns de ju som främst borde öva på den där lyssna delen...

Imorgon har jag skolning i Borgå och på onsdagen ut och äta med vänner! Så inte helt lugnt den här veckan heller. Men lite mindre hektiskt än förra veckan.

Pulp Fiction snurrar i bakgrunden och det livet är bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar