17 september 2013

Födelsedagen

Idag är det min dag! Fick några paket på morgonen och sen firade jag med att gå på dagisets föräldramöte på kvällen. Och snart ska jag ta lite vin och lite ost och sen förhoppningsvis somna i god tid eftersom jag ska köra till
Tavastehus (av alla ställen) imorgon på morgonen. Och så har jag en riktigt olidlig flunssa som jag hoppas att inte sätter sej i lungorna! Det är ju meningen att jag ska åka till Italien om någon vecka.

Tankarna har idag också varit hos Marius gudmor som idag fick en liten bebis, tre månader för tidigt. Alldeles förfärlig situation, bebisen mår bra nu och hoppas innerligen att det fortsätter så.

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott :), vitlök och finrexin doser lär ska hjälpa mot flunssan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Känns som flunssan redan har lättat lite.

      Radera