9 juli 2013

Såja, igen en dag bakom.

Lyckades stiga upp tidigt, eller jag sov knappt något alls eftersom sängen ockuperades av barn och de sover inte så stilla. Och sen kom sambon hem och så delade vi fem personer på en 200x180cm stor säng. Tur att minstingen har förstått att börja sova i fotändan blir ju lite mera rum så, nackdelen är att jag ligger och vaktar att han inte vänder sej så han faller ner. Det gick ju helt bra när alla tre var under en meter långa men nu börjar det nog vara alldeles för trångt.

Men alltså till det att jag hade planerat att stiga upp tidigt, jag for på en morgonlänk med cykeln! Trampade iväg lite efter kl.07 och var borta en timme. Lyssnade först på lite sommarprat, brukar inte lyssna på musik eller podcast när jag cyklar för jag hör inte trafiken då. Men nu gjorde jag ett undantag eftersom det var så tidigt och det var knappt någon trafik alls. Vid ett hus höll nog en ivrig man på med att lägga upp ny brädfodring. Och så såg jag en vitsvanshjort!

När jag kom hem begav vi oss mot Högholmen, eller alltså sen när alla hade stigit upp och klätt på sej och ätit något. Hade tänkt att vi skulle vara där när det öppnade, men vi kom iväg först kl.10. Men hann ju nog bra med nästan allt ändå. Lite på tre timmar räckte riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar