13 juni 2013

Resa

Funderar på resa. Skulle gärna åka till Stockholm i sommar.
Men skall hela familjen åka? Blir dyrt att ta kryssning - för hela familjen nästan 800€.
Billigaste alternativet verkar vara att bara jag och sambon flyger till Stockholm bor på hotell någon natt och kommer hem. Men barnen då, måste ju tänka på barnen!! Eller?! Vet inte om jag är så ivrig på att rouda hela skaran med mej till Sverige på kryssning, typ tappade nerverna redan när vi förra veckoslutet var på kalas en kilometer hem ifrån. Dessutom hinner vi nog resa senare i sommar med dem i hemlandet, blir säkert Mumindalen eller något liknande. Eller Vasa?

Beslutsångest.

2 kommentarer:

  1. Skulle jag vara ni så skulle jag nog åka hela familjen det är nog en upplevelse att få åka stor båt och sen kanske fara till Skansen. Du känner ingen som har silja kort eller nån som har fri biljetter till Viking? Jag skulle själv vilja åka men då vi just har köpt hus så måste man få ordning på allt sånt först :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokade resa för hela familjen! Kommer att bli kul! :)

      Radera