5 juni 2013

Avslutning

På veckoslutet hade vi studentkalas, min bror blev student. Enda av oss syskon som är det, jag är grafiker och syrran har prövat på en massa men inte ännu hittat sin grej. Och inte har jag heller "hittat min grej" för den delen. Och knappast brorssan heller, men nu har han i alla fall en vit mössa att ta på sej vid vappen.


Fick åka hem med den här skönheten från 1963

I alla fall så var det fest. Och det är kul. Knäppte några bilder och var champagne ansvarig - tydligen en rätt snål sådan, för champagne fanns det kvar ännu när festen var över - även om jag försökte mitt bästa med att göra slut på det.




Studenterna vid Lovisa 2013

2 kommentarer:

  1. Såg samma bild på Facebook, tydligen någon annan bekant. Där kommenterades om att ta bilder med dessa rosor i plats...och lite synd är det nog att hela bilden fulla av dessa "plastade" rosor...

    Och när hittar man sin grej???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, när hittar man det?!

      Tänkte samma när alla marscherade iväg mor tranbrunnen med rosorna, skulle nog bli snyggare bild om rosorna skulle lämnas bort.

      Radera