14 mars 2013

Vet vad du säger, när du säger det

Och för att inte ha allt för lite att göra idag så hade jag skolning i mötestekning i Borgå som SFP ordnade och för att stressa lite till var det en kund som satt lite längre än jag hade tänkt så att jag jobbade övertid i 45 min och sen åkte iväg till Borgå och försenade mej  piku lite till skolningen. Men fick croissant och te och en dos råd om hur jag skall bete mej på nästa möte, och alla andra möten fram över. Och riktigt nyttigt var det ju nog, det är ju mycket sådan man tror man kan eller vet som kanske måste revideras lite.

I alla fall. Bra. Synd bara att diskussionen blev lite kort när tiden tog slut.
Och så var jag den enda från Lovisa, vet inte om det är så att jag är tonttig eller om de alla andra redan anser sej kunna allt. Lappträsk igen var väl representerat och med mej och en annan f.d. Lappträskbo medräknat var vi 7 st.

Kom hem sent och skall iväg tidigt imorgon, men det är Twin Peaks+kakao kväll och den tänker jag inte kompromissa. Och så får vi allt se om sambon får igång bilen, han skulle åka iväg och tanka den, men vår fransman protesterar mot den här så kallade våren och vill inte starta. Hoppas det ändå löser sej till morgonen annars ligger vi illa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar