14 mars 2013

På gång just nu

Ooj, fullt upp denna vecka. Och lugnare nästa vecka, gillar det här varannan-stressvecka-schemat som helt oplanerat har kommit fram.

Vi var på måndagen på syrrans födelsedagskalas, hon gör helt sjukt goda kakor. Tryckte i mej alldeles för mycket. Så hade vi sångövning med kören på tisdagen, tacklade några nya sånger. Jestas ändå - vi sjöng (eller försökte) sjunga högt och hårt. Blir säkert fint till vårkonserten i maj. Så var jag igår på min första CVT-sångövning, det var roligt! Nya saker och insikter och nu bara jag sku kunna bestämma mej för vilken sång jag ska sjunga, svårt när jag kan välja vad som helst! Tesen är ju att alla kan sjunga precis vad som helst bara tekniken sitter som den skall.


Och köpte en dammsugare. Äntligen! Den vi hade föll i bitar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar