1 mars 2013

Att vara öppen

Det händer en hel del på jobbet just nu. Förändringar, och jag tänker positivt, nytt är ju inte direkt dåligt - man måste bara utveckla det till sin fördel. Ingen vits att suras för att saker ändras, det är nu bara så att allt förändras med tiden.

I alla fall, jag fick idag besked om att mitt avtal kommer att förnyas och bli en tillsvidare anställning. Det är skönt! Nu vet jag att jag har den närmaste framtiden tryggad. Och i och med att bolaget annars också går igenom stora förändringar öppnas det säkert olika dörrar med tiden. Jag trivs just nu väldigt bra med mitt jobb och känner att jag kan utveckla mej och bli bättre på det jag gör. Det är ju inte alls något sådant som jag någonsin tänkt att jag skulle göra, och det bevisar att man inte skall vara fördomsfull - hoppa på och pröva på nya och annorlunda saker, det kan ju bli hur bra som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar