10 februari 2013

Det tar sej

Har sovit igen min sömnbrist och är pigg och glad och ensam hemma!
De äldre for och simma med och minstingen for till famo. Jag skickade ut en möteskallelse för sång och musikförbundets årsmöte och hoppas på att det dyker upp ens en enda medlem utöver styrelsen. Känns som en fisk på torra land hela förbundet men det skall nog bli flyt på det nu, hoppas jag åtminstone. Det blir 100-års jubileum i juni 2014 och om allt går som planerat och alla medverkar ivrigt kommer det att bli en riktigt kul grej.

Och på arbetsfronten ser det också bra ut. Jag får förlängt kontrakt men vet inte ännu exakt hur det ser ut, det som jag åtminstone kommer att kräva är lite mera lön. I och med att bolaget nu också har banktjänster kommer jag också att få jobb på den sidan - och även om det inte är svårt i praktiken kommer arbetsmängden såklart att öka. Men roligt i alla fall att jag får fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar