16 december 2012

Dagens många sidor

Vi handlade julklappar utan stress.
Tog ett glas vin medan vi väntade på bordet på restaurangen och hade det riktigt lugnt och skönt.

När vi kom hem fick vi gräva fram först en plats åt bilen och sen fram trappan. Sambon blev och skotta upp resten av backen medan jag körde oplogade vägar till mommos och mofas. Fick med mej de sjuka barnen, kom hem och blev plundrad på nötterna jag tänkt mej till kvällens TV tittande och fick sen torka spyor.

Nu har jag gått igenom lite bilder och hoppeligen fått fram dem till min kollega. Och nu ska jag gå och lägga mej och hoppas på att minstingen också förstår att krypa ner under täcker. Så skönt annars att han mår bättre, han har varit så ynklig och sjuk. Tråkigt nog har vi en* ny sjukling.

edit; kl.08.08 17.12. 
*make that two, sambon däckad. Inte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar