19 oktober 2012

Veckoslutsplaner

Sådär passligt till veckoslutet verkar det som jag skulle bli sjuk. Stegring och sjuk hals.
Det var meningen att jag skulle bada i tunna imorgon, men om det fortsätter så här så lämnar jag nog emellan. Men harmar nog lite, det är sista chansen för i år, sen stänger den för vintern.

Imorgon är det också kampanj i Lovisa - men det blir nog inte något för min del. Känner mej, som sagt, krasslig och om jag far måste jag ta alla tre barnen med mej. Och vet inte om det är en så hemskt strålande idee.

Nästa veckas lördag är jag i Åbo, så det blir inget stående på torget då heller. I Åbo ska jag sjunga med ett gäng damer från Finlands svenska damkörsförbund. Det är konsert i Mikaelskyrkan, kommer att bli intressant. Fick i veckan veta att hon som skall kompa oss inte vet om det ännu. Skall bli intressant att se hur vi gör Panis Angelicus utan komp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar