18 oktober 2012

Torsdags funderingar

Härligt!
Det är fredag imorgon.

Den här veckan har känts som en evigt lång måndag. Kanske det är vädret som tär på humöret. Ändå har det nog inte hänt något extra direkt. Har börjat fundera på nästa år, om jag ska få fortsätta jobba eller om jag måste söka något annat. Och funderat på om jag vill fortsätta eller söka något annat. Jag stor trivs ju nog, men världen är full av möjligheter - och i och med Nyländsk Afton så börjar andra alternativ också kännas lockande.

Så har vi kören. Just nu känns det bara som om jag skulle kunna sluta. Tycker ju om att sjunga med eftersom vi saknar en kompetent dirigent så känns det bara surt. Blir sur för att jag vet att det skulle finnas potential till så mycket mera! Vi blev tvungna att flytta vår konsert vi sku ha i höst till våren eftersom vi inte hunnit öva ordentligt - mest beroende på att dirigenten inte planerat övningarna eller sångerna vi skulle uppträda med.

Så är det val nästa vecka. Det är ju också lite spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar