5 oktober 2012

Magnetsmycken

Jag var för ca två veckor sedan på magnetsmyckes party. Lite skeptisk var jag nog, men tänkte att jag ger dem en chans och om de inte fungerar på något sätt så är smycken i alla fall helt fina. Fick ett armband och ett hjärta att sätta i en ked igår (eller har alltså köpt dem om vi ska vara helt korrekta) och har haft på dem nu i en dag.

Märker jag någon skillnad då?? Har ju inte direkt något stora krämpor från förut. Sov nog förra natten, som en stock, och kände mej ordentligt utvilad när jag vaknade. Men det kan ju bero på att jag somnade före midnatt också... Men en sak som jag är helt säker på att har lättat är den där jädrans mensvärken som jag de senaste gångerna lidit av. Hade alltså ordentligt värk i magen när jag kom hem från jobbet, tog på smyckena och märkte efter en tid att värken var borta - tänkte att det kanske bara gick om av sej själv. Gick sen till bastun och hade smyckena av mej kanske en timme, värken kom tillbaka under den tiden. Satt smyckena på mej igen och efter ca 30 min var värken borta. Så kanske de fungera på riktigt?!

Det är alltså meningen att de ska påverka blodcirkulationen i kroppen. Och bättre blodcirkulation så förs ju syre bättre omkring i kroppen och kroppen mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar