10 oktober 2012

Ikväll hade jag tänkt...

Hade tänkt rita lite ikväll, mina fingrar kliar och jag vill skapa! Men, Marius har feber och somnade lite efter kl.18. Sen var det nattning av de två äldre, Jeremy har så svårt att varva ner. Han kan vara hur lugn som helst men sen när jamisen kommer på är det plötsligt full fräs. Och sätter man Vincent i soppan blir det kaos. Alltså jag nattade de två äldre och medan jag försökte övertala Jeremy om att han skulle ta och meditera lite så hör jag hur det kommer en liten tassande genom vardagsrummet.
Marius var vaken. Ne-eeej.

Så har nu sen kl.21 suttit med honom i famnen, feberyr som han var så somnade han nog för en stund sedan. Stackaren. Så inger ritande mellan kl.21-22 som jag hade tänkt, nu börjar jag just vara så trött att det inte är någon vits att börja med något sådant. Ska bara ta en snabb dusch (vi fick vattenräkningen idag) och sen fördjupa mej "Konsten att vara kvinna". Gillar verkligen den boken! Skulle ha sträckläst den om jag haft tid till det. Ska läsa på engelska också, sen nångång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar