6 september 2012

Kalasmånaden september

På söndagen första kalaset, nästa vecka andra och sen följande veckoslut igen. På söndagen firar vi min lillebror, som nu plötsligt fyller 18, och min pappa, som är 30 år äldre än jag. Nästa vecka är det Vincents tur och på veckoslutet firar vi både mej och Vincent. Sen ska lillebror ännu fira lite mera efter studetskrivningarna, så det blir fest igen. Hurra!

Och ut över att vi har några födelsedagar i familjen verkar det som om resten av världen också bestämde sej att det är bra att ha födis den här månaden. Gu'mödrar, vänner, gamla släktningar och yngre släktningar och en massa andra.

Och med tanke på kalas och födelsedag,
jag vill ha en blixt* till kameran.
Sen är det bara plus om jag skulle råka få sånglektioner i CVT,
en bok av Caitlin Moran och ett presentkort till tatuerare.

Inga köksredskap.

*(och sen är jag också lite sugen på att skaffa en liten studio utrustning... men när ska man sen hinna använda den??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar