17 september 2012

Det är mycket nu

Huhhu, mycket på gång just nu.

Jag gick till exempel med på att ställa upp i kommunalvalet. Blev tillfrågad och funderade sen lite och tänkte att varför inte. Har ju inget att förlora på det. Men det blir något nytt nu.

Sen så håller jag på med att fundera lite på sommaren 2014. Om det går bra kan det bli fantastiskt. Och om det går mindre bra blir det, tja, bra. Och så kommer Nyländsk Afton emot snart, och inte är jag nu så inblandad med håller lite koll på artisterna och uppdaterar FB sidan lite då och då.

Annars så har jag födelsedag idag, magiska 26 år. Och hade tänkt läsa Caitlin Morans "Konsten att vara kvinna", som jag fick i gåva. Men tiden ikväll gick åt att fylla i kandidatuppgifter på veronicasvenskberg.sfpval.fi - inte helt färdigt ännu, skall fila på det en annan dag.

4 kommentarer:

  1. Men häftigt!!! Blev också tillfrågad men tackade nej, kanske inte bästa tidpunkten nu i mitt liv;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog är det ju lite spännande!

      Radera
  2. Grattis på födisen! och lycka till med kommunvalet!

    SvaraRadera