4 juni 2012

Pink Power

Jaa! Där sprack 3 km! Orsaken är antagligen Adele som ylade i öronen och mitt nya mantra "det är lättare att springa hårt".

Köpte ett par lurar och nu rullar det på hur bra som helst. Och som inspiration har jag mammaspring som av verkade en iskall marathon på veckoslutet och "svägerskan" som sprang sin första 10 förra vecka. Kan de så kan jag!

 
Joggade alltså 3+1 km idag och gick lite där emellan. Lugnt är bra, vill ju inte pressa för mycket och bli sjuk. Nästa länk blir troligen på onsdagen! Can't wait!

2 kommentarer:

  1. Heja, heja!:) 3 km är inte heller fy skam! Ta lite i taget, jag är skadad av min tia och kan inte springa nu på ett tag :/ Man ska inte gå ut för hårt....

    SvaraRadera
  2. Tänkte mej lite "intervallträning" i några veckor nu, typ jogga 10 min gå några minuter och sen jogga igen, för att få upp kondisen. Skulle nog ha joggar 4 igår om jag sku ha pressat... men lugnt nu bara i början. :)

    SvaraRadera