28 juni 2012

Framsteg

Jag har försoffat mej. Är fortfarande smått flunssig, men det är bättre... Hostar bara helt förfärligt mycket. Men till veckoslutet ska jag hoppeligen vara i skick.

Orkar nog inte så mycket ännu. Vi gick hela familjen till butiken, eller de äldre cyklade och minstingen satt i kärran. Jeremy har nu lärt sej trampa cykeln ännu går det inte så hårt men bara han nu övar blir det nog bra. Vincent börjar också småningom fatta hur han ska göra men han kör tillsvidare mest med sparkcykeln.

Nu är jag helt slut och sku dricka min Jaffa burk om inte sambon sku ha druckit den igår. Den skurken.

2 kommentarer:

  1. Aamos vågar inte ens försöka med vanlig cykel. Fast 16 tum är just lite stor annors också för honom tror jag, han får inte fötterna i marken sådär smidigt så han sku våga prova. Att trampa är inte annors heller hans grej tydligen. O så kan det ju hända att den dåliga synen inverkar då han väl inte ser tredimensionellt om jag förstått rätt. Men OJ så han åker HÅRT på sparkcykeln! :D
    Krya på dig! Inte försoffa sig! ;)

    SvaraRadera
  2. Jeremy är nog lite motig med vanliga cykel ännu, det går ju mycket fortare med sparkcykeln. Är överraskad över att han så snabbt sen lärde sej att trampa, det var så himla svårt först och han blev mest bara ledsen när han inte kunde. Men sen när han kom på hur han sku göra lossnade det ganska snabbt. :)

    SvaraRadera