16 april 2012

Veckoslut

Huu, ingen tid eller ork för bloggen på veckoslutet. Lördagnatt tillbringades i Lovisa och det var roligt! Det enda som harmar var att jag drack några drinkar och skulle säkert ha klarat mej utan dem. Inte för att jag mådde dåligt men för att det inte tillförde något.

Vi såg Iron Sky och jag var riktigt positivt överraskad, den var ju helt okej och rolig på sina ställen.

Igår hämtade jag barnen från famos och fafas vid halva dagen och åkte sen iväg till Borgå på "bebis" träff. Det var alltså träff med familjeförberedelse gruppen anno 2007. Hur roligt som helst att ses! Hade missat ganska många träffar i höstas.




Och nu skall jag läsa vidare på registreringar, fick äntligen in skickat provet. Och det blev ju inte till något. Hade massor med fel så ska på kurs nästa vecka, jei! Bättre så än att plugga på egenhand och ha en massa fel. Kan väl skylla på att provet var himla otydligt och frågorna dåligt formulerade och på finska. Haha! Men seriöst, jag läste frågan och letade reda på svaret i materialet, fattar inte hur jag kunde ha så många fel. Läste ju innantill... Eller så är jag bara tonttig. Det dummaste är att jag inte får veta vad jag hade fel, nej för det sku ju vara för lätt då.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Fylla tillför sällan annat än ångest... Men de smakade väl gott iallafall?:) Och så blir man kanske liiiite gladare åtminstone?:)

    SvaraRadera
  2. Så sant, som tur kom det ingen ångest - hann inte med något sådant på söndag. :D

    SvaraRadera