8 april 2012

Länken

Var ut på länk nu på kvällen, borde ha farit iväg lite tidigare. Nu hann det bli riktigt mörkt före jag kom hem, och "smarta" jag valde att gå ner till träsket. Inte bra. Min fantasi han spinna iväg och jag var riktigt glad när jag kom ut ur skogen och fram till vägbelysning. Isen knakade ordentligt och före jag fattade att det var isen som hade ljud hann jag tänka ett och annat. Men skönt var det ändå!

Imorgon skall jag ett varv till loppiset och kolla mitt bord. Håller bordet ännu en vecka - och hoppas det lönar sej. Blev lite oklart när jag bokade till tid och hoppas att mina saker fortfarande är på plats...

2 kommentarer:

  1. Blev lite extra adrenalin då;) Duktiga du, borde komma ut på promenad, men skogsvägarna kommer man inte fram med vagn än...

    SvaraRadera
  2. Joo skyndade nog hem! :D
    Hoppas på att jag det sku bli en vana, inte att gå ut ensam i skogen i mörkret utan att fara på länk.

    SvaraRadera