31 mars 2012

Mars på bloggen

Brukar kolla i google analytics för lite statistik, det är ju lite roligt att hålla reda på hur många som läser och varifrån de hittar hit och med vilka sökord. Och sökorden brukar ju vara ganska intressanta ibland.

Här lista på de intressantaste i mars
  • "en rolig sysselsättning eller lek på lördag" - sorry, lek och sysselsättning är inte mina starka sidor
  • "graviditetsfeber" - nu kom nog in på helt fel blogg.
  • "väntadega traktor" - ööh, vad?
I regel har jag ca 30-50 läsare per idag och de flesta kommer in via mammapappa.com och facebook, dessutom kommer det ganska många in via kakkakaffe.com också! Det är ju roligt! Har bloggar lite skralt nu under början av året. Skulle vara roligt att blogga mera, men man måste hitta tid för sådant och har valt att prioritera annat. Desutom bloggar jag för att jag tycker det är roligt och inte för att blogga mycket.


Bloggar
är 
seriösa.


2 kommentarer:

  1. Va rolit med många läsare! :) sku nog själv också vila börja blogga igen, men som sagt tiden kommer i mellan. Just nu e de enda ja skriver min gradu... :P

    SvaraRadera
  2. Lycka till med gradun! Du får börja blogga sen när den är färdig. :)

    SvaraRadera