12 mars 2012

Kalasdags


Världens bästa syster firade födelsedag igår. Hon hade bakat världens största fylldkaka.



Barnen lekte och hade det trevligt. Vi andra hade det också helt trevligt. Nästa år kommer det att tvinna fem småttingar i benen, jag blir moster för andra gången i sommar.




Här är jag i min fest outfit! Lite färg åt folket. Byxorna och den gröna tröjan är loppisfynd och linnet är från Seppälä från "ungdomssidan". Blev lite och fundera på det om jag "får" köpa från ungdomssidan, är jag för gammal för sådant och när blir det pinsamt? Fast så länge jag är bekväm i mina kläder så är allt okej?

Och ursäktar bilden, det var den bästa min "fotograf" åstadkom när jag tvingade honom använda manuella inställningarna på kameran...

6 kommentarer:

  1. Bilden på dej e ju riktigt bra du ha ändrat en hel del sen ja såg dej i Pelle svanslös :-D. Du kan vara nöjd

    SvaraRadera
  2. Grattis till moster*2.Kul med flera kusiner:)
    Fin bild på dig. Värsta modellen.

    SvaraRadera
  3. Oj, va kul att ni blir flera! Hoppas det kommer en flicka nu i den maskulina skaran :) Fin bild på dig!

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar, modellen är ju såklart fabulös! ;)

    SvaraRadera
  5. Vad härligt med mera små! Ja det blir ju spännande o se om det blir ännu en liten pojke eller inte. :)
    O ja vad du är fin! Mer färg åt folket tycker jag med! Ungdomssidan är ju inget, jag köper också från barnsidan ibland.. ;)

    SvaraRadera
  6. Det är riktigt roligt med flera små! :D

    SvaraRadera