7 februari 2012

Uppdatering

Har inte hunnit eller orkat med bloggen.
Men nu orkar jag, lite.

Filmen var bra, inte super märkvärdig men om du gillar Marilyn så gillar du filmen. Söndagen var sjukt kall med -32 som kallast. Pojkarna hade haft det bra hos famo och fafa. Jag röstade och tittade inte på valvaka - var ju inte direkt spännande. Sen började arbetsveckan och allt löper fint, min bilförsäkringsmentor är och svirar i USA men jag klarar mej helt bra själv... tillsvidare. Idag fick jag veta att jag har "ny" arbetsgivare och det är ju lite spännande. Räknar med att det kanske ökar mina chanser till att få en fast anställning efter att mitt nuvarande kontrakt tar slut. Men vi får se.

Idag var det sångövning, och våra "modernare" sånger var säkert moderna för 45 år sedan. Men de är helt najs ändå, så det gör inget. Konsert blir det i slutet av nästa månad.

2 kommentarer:

  1. Du låter lite trött?? Men bra med aktiviteter!!

    Själv tycker jag det mesta kretsar kring att vara ensam med pojkarna, bära ved, elda, skotta snö...men egentligen gör det inget. För behövs så jag klarar sommaren. Varje dag som är kall tänker jag på den olidliga värmen på sommaren och så känns inte kylan mera:) Och snart är man själv i jobbrumban och skall bryta detta hemma mönster. GULP.

    SvaraRadera
  2. Njaa inte trött, men det är en hel massa hela tiden. Och det är ju bra!

    SvaraRadera