15 februari 2012

Onsdags göra

Petar med en fotobok och får hoppeligen kryssa av en sak som hängt på min to-do lista allt för länge. Kanske det skulle vara dag att ta itu med de andra så småningom också??

Men fick i alla fall idag rett upp en grej på posten, fixat migränmedicinerna från apoteket åt mej och alla stora räkningar för den här månaden betalda. Och dessutom är inte kontot på minus!

Måste ta och beställa tid till arbetshälsovården och måste speciellt kolla mina ögon, misstänker att det kanske är därför jag har haft migrän så ofta nu sen jag börjat jobba. Har tidigare fått anfall högst 1-2 ggr/6 mån - men nu har jag haft det nästan varannan vecka. Inte roligt.

2 kommentarer:

  1. ..eller skrivbordjobb. Pausa med att tänja och sträcka på dig. Och att sitta rak i ryggen så blodflödet fungerar i ryggrad/nacke.

    Hoppas det går om, är för hemskt med migrän.

    SvaraRadera
  2. Det är fullt möjligt. Men harnog tidigare också jobbat mycket fram för dator och stillsittande och inte haft problem. Men kanske jag börjar bli gammal??!

    SvaraRadera