22 februari 2012

Move

Jag har inte rört på mej så hemskt mycket på senaste månaderna. Och idag var jag på en kort länk, verkligen kort och det märktes verkligen att jag inte varit så aktiv. Men skönt var det i alla fall. Lite saknade jag musiken och koncentrerade mej allt för mycket på att vara orolig för att jag inte skulle orka. Men jag vet inte vart jag satt mina hörlurar...

Har tänkt att jag tills årsskiftet skulle klara av att springa 10 km. Realistiskt? Skulle gärna göra något annat också än bara jogga, men vet inte om det finns tid för det. Skida gör jag inte. Punkt.


2 kommentarer:

  1. Skidning som är så kul?!;) Finns det inte simhall i stan där du jobbar? Om du gillar simning så kan det ju vara skönt efter jobbet om d bara passar med Mikas jobbtider och hämtning av pojkarna...

    SvaraRadera
  2. Njaa... vet inte med skidandet. Har ju inte prövat på sådär 10 år, så kan ju inte helt vara säker på att jag inte skull gilla det. Men sist så var det riktigt vidrigt.

    Det finns inte någon egentlig simhall i Lovisa. Lite synd. Och Miikas arbetsturer är så oregelbunda att jag inte kan anmäla mej med i någon grupp heller. Men skall forska vidare...

    SvaraRadera