16 februari 2012

Gamling

Var ut och gå, lyssnade på Melissa Horn och fick lite ny energi. Nu blir det kakao och Game of Thrones.

Jeremy hade bara vanlig hosta och fick hostmedicin och efter det har han knappt hostat alls. Så det blir vanlig arbetsdag imorgon, och på kvällen gamlasdans! Min lille bror dansar så jag skall gå och titta. Och nu skall jag inte börja tänka på hur länge sedan det var som det var gamlasdans för min årskull... jestas.

Och på tal om att vara gammal så kände jag mej väldigt ung på lördagen när det frågades papper av mej på nästan varje ställe vi besökte under barrundan. Antagligen för att mitt sällskap var sådär sju år yngre än jag.

4 kommentarer:

  1. Ta de som en komplimang om dom frågar papper jag sku idag mer än gärna visa papper när jag e till alko eller på krog men imgen frågar mera :-)

    SvaraRadera
  2. Visst var det ju riktigt roligt att det frågades! Men antagligen bara för att det frågades sv de andra. Eller så ser jag bara hemskt ung ut.

    SvaraRadera
  3. Nå just så...:)
    Här händer det nog int, jag lovar. Snart frågar de väl efter seniorkort eller något motsvarande.

    Vi har klassträff nu i mars, vi som skrev studenten tillsammans, slog mig att det ju är 20 ÅR SEDAN!!!!!!!!!!!!!!

    Jag dånar, tiden liksom går för fort.

    SvaraRadera
  4. Det är nog trots allt helt skönt att bli äldre. Inte en dag att jag hellre skulle vara 5 år yngre, vilken pina att vara under 20. Nej nej, gamling är riktigt bra! ;)

    Men att tänka att man kan minnas tillbaka 15-20 år är lite, ööh.. konstigt? Och att det är 10 år sedan jag var på resa till frankrike, brukar prata om det som om det hände förra året. Och sen märka att det kanske inte är helt aktuellt mera... pinsamt.

    SvaraRadera