9 januari 2012

Vardagen

Var ut och gå och det skulle ha varit riktigt roligt om inte jag haft helt fel skor på. Hade mina vinterkängor, men den högra skon sitter inte helt bra och den klämde. Det tog sjukt. Min normala länk tog 15 min längre när jag inte kunde gå ordentligt. Men trots det var det skönt att komma ut och röra på sej!

Nu blir skall jag ta en tidigt natt och krypa ner i sängen före kl.23. Kanske läsa lite först. Eller spela Wordfeud, hihi! (Jag heter Oca_Oca om det är någon som har lust att spela).

De två äldre sover inte ännu, nattningarna kackar på sej om man inte börjar kl.19. Vilket sambon aldrig gör. Omålmedvetet fumlar han lite si och så med nattningen tills klockan är 23 och alla är irriterade. Men om han tycker det skall vara så, så får han ha det så.


3 kommentarer:

  1. Så bekant så med senare nattningar då gubben hemma.

    Skall gå och lägga mig också. Har bara den yngsta hemma då den äldre ville till mommo och sova. Ville inte ens hem från dagis, så man känner sig lite utstött;). Men fösta dagen på nästan 4v så allt måste ha varit roligt.

    SvaraRadera
  2. Förfrågan send till Wordfeud

    SvaraRadera