16 januari 2012

Shoppat


I brist på tid till annat gick jag en snabb runda på loppis idag. Har inte hittat tid för något egentligt "vanligt" shoppande. Men loppis är ju till och med lite bättre än det. Hittade idag en body åt Marius, en tunika/klänning åt mej och lite inrednings inspiration i form av tidningar. Förra veckan gick jag också en snabb runda och hittade ett par fina tovade vantar med virkade detaljer och, min stora svaget, en Marimekko väska!



Egentligen hade vi planerat på att åka och köpa TV idag, men orkade sen inte. Vi hinner nog med det senare också. Lite kliar det nog i fingrarna att sätta sprätt på pengar när den en gång finns av dem...

3 kommentarer:

  1. Äh, om jag hade vetat att ni ville ha en sån body skulle ni ha fått ta vår som jag just skänkte till Röda Korset! Man fick den gratis när man köpte blöjor :) Tyckte att den var aningen pojkig, haha, för att tala om genus :D

    Fin väska! Är det en fyrkantig tygkasse? Jag älskar dem! Men har inte sett med det motivet på just väskor...

    SvaraRadera
  2. Var försikrig med shoppande. De går hastigt så e dom slut vet hur lockande de är att köpa en massa när de finns lite extra ;-)

    SvaraRadera
  3. Malin- Ingen fara jag är hemskt pihi. Sparar hellre än spenderar.

    Maria- jepp det är en liten tygväska! Köper alltid om jag hittar för 10 € eller mindre. Äsch då med bodyn, men nu blev någon lite rikare. :)

    SvaraRadera