10 januari 2012

För trött

Nej vet ni, hade tänkt läsa igenom alla dagens nya blogginlägg i readern, men orkar inte. Har kommit hem kring kl.17 och lite efter kl.18 for jag iväg på sångövning. Nu skall jag gå och lägga mej och somna före kl.23.

Jobbet kallar imorgon igen och barnens första dagisdag för den här veckan. Vilket betyder att jag måste stiga upp lite efter kl.6. Men det stör inte. Vi sover ut sen på veckoslutet istället. Trivs fortfarande som fisken i vattnet på jobbet. Börjar så småningom komma in i systemet, men har nog massor att lära mej ännu. Måste nog hela tiden fråga om hjälp och kolla om jag förstått rätt. Men har förstått att jag ändå har lärt mej snabbt! Så det är bra.


2 kommentarer:

  1. Vad glad att du ändå behöver stiga upp efter kl.6 jag stiger upp kl 5 alladagar. Så jag skulle inte tacka nej att stiga upp kl 6 i stället :) Vill du byta;)?

    SvaraRadera
  2. Joo är nog innerligt glad för det! Har redan lite krångligt att komma upp, borde förstå att gå och lägga mej tidigare.

    SvaraRadera