11 december 2011

Vinnare?!

Jag fick en goodie bag på bloggpriset, helt kiva. Lite smått från Dermosil och Monki som var helt najs. Lite intimshaving gel från RFSU som jaa.... var lite suspekt, kanske? Nåjaa. I alla fall det bästa var att det kom en rabattkupong till Crocs för 50% rabatt - och det allra bästa var att jag vann ett par valfria Crocs!! Hurra!

Nu kommer det som är mindre, hurraa... Jag har tappat lappen med e-post adressen. Lappen var gömd in i Crocsfiguren och jag petade bort den före jag gav gubben åt barnen att leka med. Men nu hittar jag inte lappen någontstans.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att få vinna!!! Hoppas du hittar lappen. Jag själv är hopplös på att lägga undan grejer, på "säkra ställen".

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att lappen kommer fram. Jag anar att jag har satt den på ett säkert ställe - det är ju då som allt försvinner. Jag brukar aldrig vinna något, så det skulle ju just vara typiskt att jag inte hittar lappen.

    SvaraRadera
  3. Oj shit ändå! Lönar sig att kolla Med Karin Lindroos om du inte hittar lappen. Hon har säkert kontakterna till Crocs och kan hjälpa dig. Hoppas det fixar sig!

    SvaraRadera
  4. Joo, skall nog kontakta henne. Lappen har inte ännu kommit fram. :(

    SvaraRadera