6 december 2011

Festen 2011

Det var ju riktigt roligt! Jag är fortfarande helt usel på att prata med folk som jag inte känner. Men helt ok gick det ändå. Nästa år igen? Övning ger färdighet, va de inte så det heter?

Jag var med bil och övervägde först att ta bilen till Tölö, men valde sen att lämna den i Itis. Ångrade nog det sen en smula - någon som var i lite dåligt skick spydde i bussen. Och för några minuter trodde jag att bilen var inlåst i parkeringshuset. Men allt väl, jag kom hem lite före kl.02.

Och tack Melli för sällskapet!

EDIT; och såhär såg jag ut. Famos julgardiner. Var för lat för att själv dra fram kameran... tecken på dålig bloggare? 

EDIT 2; Mamma meddelade mej just att det nog inte var julgardinstyg ändå. Men juligt i alla fall. 

4 kommentarer:

  1. Tack själv! Roligt att lära känna dig lite bättre, sådär med ord istället för bokstäver. ;)

    SvaraRadera
  2. Du passade helt super i din klänning Oca.

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Malin, synd att man inte fick mera glimtar:)

    SvaraRadera