3 december 2011

Fest

Fest efter fest - igår julfest med världens bästa gäng, idag julkonsert i kyrkan och sen möjligtvis FORK i Lovisa (om jag lyckas fixa biljett åt mej), imorgon födelsedagskalas och bloggfest på måndagen (har inte fixat biljett dit heller, men det ordnar sej nog).

Min klänning till blogg galan får jag hem idag. Det är långt från paljetter och glitter, men "vintage" a'la min famo och den har varit på fester i huvudstadsregionen någon gång i mitten av 1900-talet. Så nog skall den väl gå på en blogg gala också.

EDIT; Fick biljett till FORK!! Det var slutsålt men det hade kommit några biljetter till igår - finns kanske kvar några ännu?? Säljes på Hotel Degerby i Lovisa.

2 kommentarer:

  1. Du kommer att vara jättefin! Kollade på några fina, gamla klänningar på mina rundor i secondhandbutikerna, men jag tycker inte jag på nåt sätt passar i dem. De ser urläckra ut på andra men inte på mig. Ska bli roligt att ses!

    SvaraRadera
  2. Vi kommer alla att vara super fina! :)

    SvaraRadera