18 december 2011

Da'n före da'n

Inga bildbevis idag, hinner inte!

Har varit i skogen i regnet och hittat en söt liten gran åt oss och sen har jag mentalt förberett mej för imorgon. Det är lite spännande och lite pirrigt - men skulle inte säga att jag är hemskt nervös. Det blir nog bra det här. Har dessutom suttit vid dator i några timmar och författat ett dokument som kan påverka framtiden. Lite spännande det också.

Jag skall ännu märka lite av pojkarnas kläder och sen blir det att försöka sova, drömde förra natten att jag var på jobb och när jag vaknande panikerade jag lite och trodde jag hade försovit mej. Men det är ju först imorgon jag gör det.


2 kommentarer:

  1. Blir nog bra det där. Säkert kommer det kännas ovant men man anpaasar ju sig. Stort lycka till och ha en bra dag...som sonen brukar säga.

    SvaraRadera
  2. Tack! Det blir säkert riktigt bra.

    SvaraRadera