24 november 2011

Veckoslut


Tråkigt ute, men roligt inne. Imorgon är det redan fredag och det betyder ÖD i idrottshallen. Jee! Lite socialt umgänge också för mej. Men först skall jag skjutsa Jeremy till lekis - och det betyder att vi skall stiga upp kl.07 för att hinna i tid. Det är mindre roligt, speciellt eftersom vi gärna sover till efter kl.09.

Och så är det lilla juls veckoslut och premiär för julmat. Vi har ibland haft en liten gran till lilla jul, men det blir nog inte någon sådan i år, det är lite knappt om tid och rum för sådant.

Kvällens planer var att titta på "The Expendables", men eftersom Vincent fortfarande är vaken ser det lite dåligt ut med det. Igår tittade vi på "Paranormal Activity" och jag måste säga att den nog inte levde upp till mina förväntningar.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vi skriver en kandidatuppsats med syfte att undersöka barns (under 10 år) inflytande på beslutsprocessen i en livsmedelsaffär. Vi skulle vara otroligt tacksamma om ni hade lust att svara på denna. Tusen tack i förväg!

    http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=wtgcfeh150htta2996670

    SvaraRadera
  2. Hej kandidatsuppsats skrivare, jag svarar gärna på enkäten om ni berättar vem ni är och från vilken skola. Det känns lite skumt att svara sådär utan vidare information - min e-post är ocasblogg (at) hotmail (punkt) fi

    SvaraRadera