11 november 2011

Länken

Var på en 4,6 km länk idag i duggregnet. Skönt! Det är riktigt roligt att jogga och att dessutom orka, jag har inte riktigt ännu kommit över det att jag på våren orkade jogga knappt 200 m och jag nu joggar flera kilometer. Det är helt otroligt och fantastiskt!

Det är ju en kort, kort sträcka på riktigt - men för mej känns det väldigt långt. Jag har aldrig i hela mitt liv joggat så långt i ett sträck. Känns om jag kommit över en tröskel och bevisat för mej själv att jag visst kan om jag bara vill. Lite samma som med de här 12 kg - visst kan jag lyckas med det!


2 kommentarer:

  1. Vad duktigt-och jag är nog lite avundsjuk. Inte för att jag nånsin gillat att springa, men har alltid önskat att jag skull orka och komma igång. Någon dag... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte heller att springa eller så trodde jag! Det är ju helt fantastiskt, åtminstone när det går bra...

    SvaraRadera