15 oktober 2011

Ugglan

Vi har varit hos mina föräldrar idag och vi kom hem ganska sent - pojkarna somnade i bilen och min plan var att bara lyfta in dem och i säng med det samma. Det brukar lyckas, men inte idag. Vincent vaknade när jag öppnade bildörren och Jeremy när jag la honom i hans säng. Det på följde att Jeremy somnade för ca 30 min sen och Vincent fortfarande är vaken och inte visar det minsta tecken på ge upp och somna.

Jag börjar bli trött. Det fiffigaste skulle säkert vara att gå och lägga sej nu med det samma. Sambon är på firma fest och jag antar att han inte tänker stiga upp med barnen kl.7 imorgon. För inte sover de någo längre fast de nu vakar...

2 kommentarer:

  1. Låter bekant det där med tidig väckning oberoende av läggningstider. Imorse fick vi dock sova lite längre efter en lång diskussion med den äldre igår om hur ohållbart hans korta nätter är ;) så med lite övertalning gick han tillbaka kl 6 imorse och somna om och sov till 8.30...den lille förhandlade inte alls ;)

    Hur gick er morgon? :)

    SvaraRadera
  2. Vi sov faktiskt till kl.9! Och slöade sen bort hela dagen.

    SvaraRadera