27 oktober 2011

Orka nu

Jäkla flunssa, ge upp nu redan! 3-4 dagar mår jag bättre och sen är jag riktigt risig igen, det har hållit på så sen början av september. Det är inte alls roligt. Och skulle den sen ens bryta ut ordentligt, men nej - det bara värker i kroppen och halsen är lite sjuk. Feber! Var håller du hus??

Sambon for just på kryssning och kommer hem först imorgon på kvällen.
Så det är bara att orka.

Skickade in en arbetsansökan igår och fick idag nys om ett möjligt in hoppar jobb. På den fronten ser det just nu ljust ut!

5 kommentarer:

  1. Svårt att veta vad man sku kryssa i här de är både buu och jei :) men krya på dig och lycka till med jobb sökande hoppas de nappar

    SvaraRadera
  2. Äter du någå extra tillskott? Tänkte bara om det kunde hjälpa?
    Hoppas det nappar nåt passligt jobb! :)

    SvaraRadera
  3. Nej det gör jag nog inte... hmm skulle kanske löna sej? D-vitamin kanske?? Började ta Echinaforce igår, det lär hjälpa. Och satt med vitlöksklyftor i öronen hela kvällen igår!

    SvaraRadera
  4. Jag äter dubbeldos d-vitamin och försöker få i dubbeldos i barnen också. D vitamin ska väl kanske kunna hjälpa mot depression också så därför äter jag större doser av det.

    SvaraRadera