11 oktober 2011

Klädparty

Det var Me&I party idag på församlingens vuxen- och barnklubb. Får nog skicka tillbaka mina yogapants, men min storlek är slut, så får bara pengarna tillbaka. Harmar nog för byxorna är riktigt bekväma, men vet inte om jag ids gå med ett par som har hål i rumpan. Det lär ha varit någon miss i produktionen för det är många som haft samma fel. Jag hade tänkt beställa av den nya halaren med ugglan, men den tog ju slut samma dag som den lanserades. Tråkigt. Men å andra sidan så har Marius redan tillräckligt med kläder så det var kanske bara bra. Beställde i alla fall en flugsvampskjorta åt Vincent och hemliga plagg åt mej och Jeremy. Så det är spännande att se vad som kommer!

Var på Lingon&Blåbär party för någon vecka sedan men de kläderna tyckte jag att var tråkiga. Jag föredrar nog Me&I, men är nog lite besviken på att mina byxor var så dåliga. Har tyckt att barnkläderna har varit så bra kvalitet och hållit bra, så hoppas på att det bara är någon tillfällig miss och att kläderna i fortsättningen håller måttet.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag skickade tillbaka 4 plagg av 2 hemliga paket och 3 enskilda plagg, som jag beställde från Pellinge party. Så 4 av 7. Helt uruselt! Jag har ofta fått måndagsexemplar, men ändå faller man för me&i:s nya kollektioner.
    H. Johanna (Elvis & Mollys mamma)

    SvaraRadera
  2. Tur att jag inte kommit mig iväg på dylika partyn. För vi behöver INTE mera kläder. Lillebror har mer än han hinner använda och storebror har mera skjortor än jag har.Likväl är jag ständigt sjuk på att inhandla ngt nytt och trevligt åt sönerna.

    SvaraRadera
  3. Oj vad många du fick skicka tillbaka! Jag har alltid varit nöjd med kläderna, till och med de jag köpt i andra hand har varit riktigt bra.

    Jag har börjat köpa större storlekar, tror att jag har hela garderoben för 110/116 klar för Jeremy bara han växer till sej lite. Han använder fortfarande mest 98/104.

    SvaraRadera